dinsdag 17 mei 2011

Altin turkuler



CD / 1
Ela Gözlüm
Mihriban
Seher Yıldızı
Kırmızı Gül Demet Demet
Yeşil Ördek Gibi
Bir Yiğit Gurbete Gitse
Huma Kuşu
Gam Yükü
Gitme Turnam
Dam Üstüne Çul Serer
Dam Üstünde Bacalar (U.H.)
Derdime Dermansın Dağlar
Bir Bulut Kaynıyor
Asker Oldum
Var Git Duman Şu Yaylanın Üstünden (U.H.)
Yüksek Tepelere (Ordu türküsü)

CD / 2
Mevlam Bir Cok Dert Vermiş
Yozgat Sürmelisi
Al Fadimem Bal Fadimem
Ela Gözlüm Ben Bu elden Gidersem
Her Sabah Her Seher
Karpuz Kestim Yiyen Yok
Küçükten Görmedim Ana Kucagı (U.H)
Karşı Bagda Sıra Sıra Bademler
Obalar (Bozlak)
Ahu Gözlüm tut Elimden
Yine Bir Hal Oldu (U.H)
Kaşların Karası
Halkalı Şeker
Soğuk Su Basında - Bızdık - Bağlama İle Ciftetelli

CD / 3
Siyah Saçlarinda Hatem Yüzlerin
Ormanci
Dostum Dostum
Havada Bulut Yok
Ayaginda Kundura
Odam Kireçtir Benim
Gam Yeme Gönül
Basi Pare Pare
Ogul
Daglar Seni delerim
Taze Karlar Yagmis Karin Üstune
Yine Gam Yükünün Kervani Geldi
Erzurum Daglari (uzun hava)
Eledim Eledim
Yuce Dag Basinda Bir Top Kar Idim
Su Ver Leylam Yaniyorum

http://www.wupload.com/file/752246/A.Turkuler.rar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten