zondag 8 mei 2011

Power Türk - Top 40 (8 Mayis)



Albüm İçeriği

Duman - Sor Bana Pişmanmıyım
Funda Arar - Sen ve Ben
Sıla - Oluruna Bırak
Kenan Doğulu - En Kıymetlim
Yonca Lodi - Milat
Emre Aydın - Son Defa
Deniz Seki - Suya Hapsettim
Kolpa - Son Nefesim
Aşkın Nur Yengi - Öpeyim Geçsin
Sertab Erener - İstanbul
Model - Buzdan Şato
Candan Erçetin - Git
Mor ve Ötesi - Sor
Gökhan Özen - Sitemkar
Ümit Sayın & Tarkan - Gitme
Mustafa Ceceli - Yağmur Ağlıyor
SeksenDört - Hayır Olamaz
Meyra - Aşklayalım
Atiye - Budur
Ceynur - Arabada Dinle
Aydilge - Kilit
Tarkan - Kayıp
Gece - Ben Öldüm
Keremcem - Vurgun
Ferhat Göçer - Bunları Boşver
Serdar Ortaç - Elimle
Murat Dalkılıç - Dönmem
Ayşe Özyılmazel -Tatlım
Hande Yener - Çöp
Sibel Tüzün - Sana Anlatmam Lazım
Hadise - Superman
Murat Boz - Aşklarım Büyük Beden
Gökhan Tepe - Kırmızı Halı
Tan - Barbie Bebek
Sinan Akçıl & HandeYener - Atma
Nazlı - Rest
Levent Dörter - Duvaksız Gelin
Rafet El Roman - Direniyorum
Pinhani - Yitirmeden
Betül Demir - Hop Dedik

DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten