dinsdag 8 februari 2011

Ahmet Selçuk İlkan - Seni O Kadar Çok Sevdim Ki (2011) Full Album





Yanarım / Ona Yanarım

Düet: Selami Şahin & Ferhat Göçer

Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Selami Şahin



Seni O Kadar Çok Sevdim Ki / Kanatsada İçimi

Düet: Meyra

Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Ceren İlkan


Sen Uyurken / Sabahçı Kahvesi

Düet: Baha

Söz: Ferdi Tayfur, Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Ferdi Tayfur


İşte Gidiyorsun / Ayrılık Kolyesi

Düet: Billur Lermi

Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Atilla Alpsakarya


Gözlerin Kal Diyor / Gözler Kalbin Aynasıdır

Düet: Hakan Altun

Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Selami Şahin


Ah Agop Ah / Bana Sor

Düet: İntizar

Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Sait Büyükçınar


Hiç Bir Yerde Her Yerdesin / Anılar

Düet: Coşkun Sabah

Söz: Coşkun Sabah, Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Coşkun Sabah


Ben Seni Asla / Hatıram Olsun

Düet: Baha

Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Coşkun Sabah


Sustum / Bir Gülü Sevdim

Düet: Haktan

Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Coşkun Sabah


Sevda Turizm / Günün Birinde

Düet: İlkay Toktaş

Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Selahattin Cesur


Ben En Çok İnsandan Korktum / Ben Ne İnsanlar Gördüm

Düet: İntizar

Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Mehmet Aslan


Bir Adam Gidiyor / Sitem

Düet: Ozan Kavasoğulları

Söz: Ahmet Duyar, Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Ozan Kavasoğulları


Unutmayı Unuttum / Gittiğin Gün

Düet: Murat Yenyıl

Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Adnan Aslan


Aşk Bende Kaldı / Sen Gideli

Düet: Emrah Samet

Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Emrah Samet Kıvratma


Sevgili Oğlum / Bir Düşün

Düet: Murat Yenyıl

Söz & Müzik: Ahmet Selçuk İlkan

http://oron.com/u1dgqt7sf1uh/SeniOkadarCokSevdimKi.rar.html

http://www.multiupload.com/XC539AANXI

http://www.ziddu.com/download/13728173/SeniOkadarCokSevdimKi.rar.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten