dinsdag 21 december 2010

Haydar Tanriverdi - Erzincan Turkuleri 2010 Full Album download



CD - 1

1. Başı Pare Pare Dumanlı Dağlar
2. Kuleden Gel
3. Gahmut Yaylasından Aşarken Yolum
4. Şirin Erzincan
5. Nasıl Yar Diyeyim Ben Böyle Yare
6. Bülbül Havalanmış Yüksekten Uçar
7. Erzincana Girdim Ne Güzel Bağlar (U.H.)
8. Gönül Defterini Açtım Okuram
9. Şaha Doğru Giden Kervan
10. Bugün Bayram Günü Derler
11. Gurbete Gidişimdir
12. Sabahtan Esti De Bir Kanlı Sazak


CD - 2

1. Eğin Dedikleri Küçük Bir Şehir
2. Kadir Mevlam Senden Bir Dileğim Var
3. Tanrıdan Diledim
4. Şu Yüce Dağları Duman Kablamış (U.H.)
5. İnsan Kamile Ereyim Derken
6. Odasına Vardım Kahve Pişirir
7. Küstürdüm Barışamam
8. Taşa Verdim Yanımı
9. Seyyah Olup Şu Alemi Gezerim
10. Yeşil Kurbağalar Öter Göllerde (U.H.)
Seslendiren: Devrim Kaya
11. Munzur Dağı Sillenmiş Garınan
12. Keklik Gibi Kanadımı Süzmedim
13. Gurbet Ellerde Bir Hal Geldi Başıma
14. Şu Karşı Yaylada Göç Kater Kater
15. Şepkenin Kavakları
16. Leyla
17. Vardım Hint Eline Kumaş Getirdim

DOWNLOAD
ALTERNATIF

Geen opmerkingen:

Een reactie posten