woensdag 27 mei 2009

Yildiz Tilbe - Ask Insani Degistirir (2009) [Rapid + No Rapid]





CD 1:

Anma Arkadaş
Aşk Bence Sen Demektir
Balmısın Şekermisin
Söz & Müzik: Sait Ergenç
Ben Bir Karar Verdim
Salındı Bahçeye Girdim
Seni Sevmek İstemiştim
Yaşamak Seninle Güzel
Ağla Yüreğim
Al Gönlünü Ondan
Gözleri Kara Sevgilim
Geleceyem
Gayrı Dayanamam


CD 2:

Üstüme Düşme Benim
Tanrıdan Diledim
Aşkın Cehennem Olsa
Dudaklarında Arzu
Bir Tek Düşüncem
Kim Bilir Şimdi Nerdesin
Karahisar Kalesi
Kara Sevda
Bülbül Havalanmış
Aşk İnsanı Değiştirir
Hata Benim


Download: Tikla

Alternatif Link: Tikla

Siteye Girdikten Sonra 3 saniye sonra continue'ye tikladiktan sonra acilan sitede free'ye tikladiktan sonra saniyelerin bitmesini bekliceksiniz sonra yeni bir pencerede click here to download'a tiklayip indirebillirsiniz

Not : Orj Cd Den Riplenmiştir..Kesinlikle Fake Albüm Değildir..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten