maandag 5 september 2011

Azer Bülbül Full Albümleri (23 Full Album)

Azer Bülbül - Albüm Dısı Albüm


Azer Bülbül - Kader Beni Niye Sectin
Sezai Cagdas & Azer Bülbül - Erken Gordum Hayati

DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK


Azer Bülbül - Ağıt


Agit
AyriLmakmi Gerekirdi
BasLik Parasi
Benim Hic Bir Seyim Yok
Bizim MemLeket
Bu Nedir (U.H.)
Bugune Kadar
Degirmenim Tersine Dondu
Dokunsan Dusecek HaLe GeLmisim
GonuL
Hep Tersine Tersine

DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Ateş Düştüğü Yeri YAkar

Aman Aman
Amansiz Sevda
Dayan Bebegim (Barfu Barane)
ELine Dustum
Etek Sari
Gidiyormusun
Iyi DegiLim
Sasiracagim
Unut
Yanarim Men
Yukum Kursun Yukudur


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Bana Düştü Neden Dedo

Bana Dustu
Capraz Ates
Keje
Kimim Var
KorkuLarim
Mercan Dede
Neden Derdo
OLurum
Ona Yanarim
Vay Benim Canim
YaraLim
YokLugun Aci Veriyor


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Başımda Bela Var

Askimiz Yarim KaLdi
Basimda BeLa Var
Basimiza GeLene Bak
Ben Neyim
DariLacaksan DariL
En Buyuk Sensin
Gece Mavisi GozLum
Perperisan
Simdiki Zaman
Yandim Oy
Yarinsizim Ben


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Ben Babayam

ALirim Yar
Ben Babayim
Ben Bende DegiLim
Ben SeninLe MutLuyum
Dem VuraLim
Her Sey YaLan OLabiLir
Izi KaLdi
Kursun Yedim
Nereye Gidiyorsun
Sevko


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Ben Sana Vurgunum

ALtin Hizma
Ben Yine Sana Vurgunum
Bu Gece BuraLiyim
ELif
FeLek
Hesabim Var
KaranfiLin Bahari
Nar Cicegim
Oynada Donder Beni
Potbori
Yine GeLir Bana


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Bir Yudum Su

Beyaz amca
Bıçak kemiğe dayandı
Bir yudum su
Ciğer parem
Dayan bebeğim
Eskimo genci
Kimsesiz bir kulum
Ne kaldı
Vuracaklar biliyorum


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Dağlara Yolculuk


Azer Bülbül - Daglar
Azer Bülbül - Firat
Azer Bülbül - Gidem Yare
Azer Bülbül - Gurbet Hapishanesi
Azer Bülbül - Hasretim
Azer Bülbül - Hazalim
Azer Bülbül - Hüküm Giymis
Azer Bülbül - Insanlar
Azer Bülbül - Toprak
Azer Bülbül - Vuruldum



DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK


Azer Bülbül - Dunden Bugune


Ayrılmakmı gerekirdi
Başaramadım
Başlık parası
Bile bile yaktın
Dokunmayın çok fenaayım
Dokunsam düşecek hale gelmişim
Sevko
Yaralandınmı ey can
Yüzümüz gülmedi bizim
Zordayım


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Esmerin Adi Oya

Al beni
Bak Bu yana
Bana benzer
Çingil diye
Esmerin adı oya
Hayriye
İzin u.h
Kara sevda
Leyli
nazlı
Nişanlım
Olmaz olmaz
Zim zim


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Fırat

AL Kirmizi YeLegim
Dede Yine Yuz Ay Var
DiLan
Firat
GencLigim
Kara Kasin Ustune
Kiz Bahri
KiziL Irmak
MaLatyanin KavakLari
Mavi Boncuk
Nesine Yandim
Yuruyorum

DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Garip YoLcu

ALi Emmi
Aman GuzeL
Araza Vurdum Testi
Ay Isigi
Dostu Sevdim
Garip YoLcu
GeLin
Han Coban
Hay DiLber
Kirmizi GuL
Mavi Mavi
Postaci
Ravanda Bir Kuyu Var
Sari Kiz
YayLaLardan GeLirim


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül – Kalemin Kırıldı

Kalemin Kırıldı
Dayanamıyorum
Zorunamı Gitti
Günün Birinde
Maral
Alıştım
Buralarda
Sende
Yüküm Yarı Yolda Kaldı
Antepli

DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Kız Necla

Aramadi SormadiLar
Beter OL
Beyaz GuL Kirmizi GuL
Cit KiriLdim
DiLberim
GuzeL
Hic UzuLme
Kiz NecLa
Tren
UzuLmedimki
Yaban ELLer
Yanaginda Ben Var
Yaradana Kurban
YesiLLim


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Kör Kuşun

Baska Yar Sevme
Ben BeLayim
BiLe BiLe Yakdim
ELimi Kana BuLama Benim
En Iyisi Gitmek
Garip YoLcu
GeLmeyen Bahar
Gitme
ILLede Sen
Kor Kursun
Sana YaLan GeLebiLir
Yuzumuz GuLmedi Bizi


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - MusLum Gurses & ELine Dustum

Azer BuLbuL & MusLum Gurses - Bana Kara Diyen DiLber
Azer BuLbuL & MusLum Gurses - ELine Dustum
Azer BuLbuL & MusLum Gurses - Kimsesiz Bir KuLum
Azer BuLbuL & MusLum Gurses - VuracakLar BiLiyorum
Azer BuLbuL & MusLum Gurses - Yaban ELLer
Azer BuLbuL & MusLum Gurses - Yine Dustun AkLima Yar
Azer BuLbuL & MusLum Gurses - Yuce Dag Basi


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Seyfi Doganay & Dogudan EsintiLer

Seyfi Doganay & Cogu Gitti Azi KaLdi
Seyfi Doganay & Firat
Seyfi Doganay & Her An Her Sey OLabiLir
Seyfi Doganay & Hukum Giymisim
Seyfi Doganay & MihLarim
Seyfi Doganay & Nankor Kedi
Seyfi Doganay & OLmuyor
Seyfi Doganay & Senin Icin
Seyfi Doganay & Viran EttiLer
Seyfi Doganay & YaraLandinmi


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - UzuLmedimki

BeLaya Dustum
Bugune Kadar
Dayan Bebegim
Etek Sari
Haberin Yok
Keje
Tersine
UzuLmedimki
Yaban ELLer
YaraLim
Yuzumuz GuLdumu Bizim
GeLene Bak

DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Yaban Eller

Asigim Arkadas
Avsar GuzeLi
Birazda Ben OLeyim
Cananim
CemiLe
DoLdur Hemserim
Huma Kusu (U.H.)
KumraLsin
Nedendir
SeLma
SiLada SiLasiz KaLdim
YaLan OLur
YoruLdum


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - YaLan OLur

Asigim Arkadas
Avsar GuzeLi
Birazda Ben OLeyim
Cananim
CemiLe
DoLdur Hemserim
Huma Kusu (U.H.)
KumraLsin
Nedendir
SeLma
SiLada SiLasiz KaLdim
YaLan OLur
YoruLdum


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Yalan Sevgiler

Ay Ana
BeLaya Dustum
DiL Arasinda
FeLek
Haberin Yok
HeLe Aney (Daye)
NasiL Bir Sene Bu
Vazgecemem
YaLan SevgiLer
YaraLiyim
Yemin


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Azer Bülbül - Zordayım - canım yanıyor

Aman GuzeL Yavas
Basaramadim
Borcum Bitmedi
Canim Yaniyor
EL Aman & Bebek
GuLum Aman Aman
Unutmam AsLa Seni
Yatamiyorum
Zordayim


DOWNLOAD
ALTERNATIF LINK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten